Jak sprzedać weekend? Trendy w turystyce city break

W dniu 20 października 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się seminarium „Jak sprzedać weekend? Trendy w turystyce city break”. Organizatorem jest Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Tempo rozwoju turystyki City Break w Polsce utrzymuje się na wysokim poziomie. Dzięki zwiększającej się ofercie tego typu wyjazdów turyści zamiast kilkutygodniowych urlopów wybierają dwu-, trzy- bądź czterodniowe wyjazdy, jako alternatywę dla dłuższego wypoczynku wakacyjnego. Coraz popularniejsze są wyjazdy w tym celu do dużych miast jak m.in.: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Lublin, Rzeszów.

Jednym z najbardziej istotnych czynników wpływających na popularność tej formy turystyki w naszym kraju jest obecnie rozwój infrastruktury hotelowej, powstawanie regionalnych portów lotniczych i oferty tanich linii lotniczych. Warto również podkreślić, iż najbardziej natężony ruch turystyki weekendowej przypada na wiosnę i jesień, czyli poza ścisłym sezonem wakacyjnym, co wiąże się także z korzyściami z przedłużenia sezonu turystycznego.

Rejestracja uczestników poprzez formularz na stronie internetowej: https://turystyka-weekendowa.konfeo.com/ trwa od 9 do 16 października 2015 r.