Marketing: Promocja polskich regionów na EXPO 2015

W Mediolanie 5 lipca rozpoczynają się tygodnie dedykowane polskim regionom. Polska Organizacja Turystyczna wraz z regionem małopolskim, świętokrzyskim, podlaskim, kujawsko-pomorskim, dolnośląskim, lubelskim oraz gminami nadmorskimi i Warszawą promują polską turystykę na Światowej Wystawie EXPO 2015. Tak, jak po rozpoczęciu Tygodniem Polskim 18-24 maja br. działania będą prowadzone zarówno w pawilonie polskim jak i przed budynkiem.

Scenariusz działań zaplanowanych na kolejne tygodnie wykorzystuje elementy sadu i jabłek bezpośrednio nawiązując do projektu pawilonu polskiego. Zapraszamy odwiedzających do Cudownej Krainy Jabłka – The Wonderland of Apple, z całą feerią barw i kształtów, atrakcyjnością, różnorodnością, pozytywną energią i ze smacznym polskim jabłkiem w roli głównej. Dziewięć tygodni aktywności i promocji Polski w strefie przed polskim pawilonem oraz w sali regionów łączy spójna, prosta opowieść o jabłku, które rośnie i dojrzewa w towarzystwie odwiedzających polski pawilon.
Pierwszy tydzień, 5 lipca rozpocznie Małopolska. Tradycyjnie już przywiozła ze sobą – cieszące się wielką popularnością nie tylko wśród pań – małopolskie czerwone korale. Ozdoby można było zrobić samodzielnie według własnego uznania a korali wystaczy na pewno dla wszystkich.

5-12 lipca – Małopolskie
13-19 lipca – Podlaskie
20-26 lipca – Lubelskie
27 lipca – 2 sierpnia – Świętokrzyskie
2-9 sierpnia – Dolnośląskie
10-16 sierpnia – Polska
17-23 sierpnia – Kujawsko-Pomorskie
24-30 sierpnia – Gminy Nadmorskie
Działania w Mediolanie realizowane są przez POT w ramach projektu „Promujmy Polskę Razem” – kampanii informacyjno-promocyjnej na rynku włoskim, której elementem jest udział w Światowej Wystawie EXPO 2015.